Kamis, 14 Juni 2012

Hyunseong's Daum Cafe Update

(ORIGINAL)

(ENG)
Finally tomorrow is BoyFriend’s comeback day~~!!!!!!
Last week was my birthday but I didn’t leave a comeback
I have thoroughly read all the messages everyone left for me~~~~
Thank you everyone for your wishes!!
Is everyone prepared to see us tomorrow??!!
You have already watched the teaser, is watching music broadcasts and the MV enough???
Ah, right, the song is going to be released soon? Want to listen to it? You’re curious, right? Keke
This time I really anticipate and like our album~
Plus it’s our first mini album~~~~
Hopefully when we prepare for the music broadcast tomorrow
We can hear people down there shouting their throats out in reply to us~~
Because I want to show a handsome image to everyone tomorrow, I’ll leave first~~~^^
So I’ll adjust my mood and anticipate tomorrow’s thundering fanchants
Bye-bye~~~~~~
(INA)
Akhirnya besok adalah hari kembalinya boyfriend ~ ~!!
Minggu lalu adalah hari ulang tahun saya, tetapi saya tidak meninggalkan comeback
Saya telah benar-benar membaca semua pesan setiap orang untukku ~ ~ ~ ~
Terima kasih semua atas keinginan Anda!
Apakah semua orang siap untuk melihat kami besok?!?!
Anda sudah menonton teaser, adalah menonton siaran musik dan MV cukup???
Ah, benar, lagu ini akan segera dirilis? Ingin mendengarkan? Anda penasaran, kan? Keke
Kali ini saya benar-benar mengantisipasi dan ingin album kami ~
Perangkat ini juga mini album pertama kami ~ ~ ~ ~
Mudah-mudahan ketika kita mempersiapkan siaran musik besok
Kita dapat mendengar orang-orang di sana berteriak tenggorokan mereka keluar sebagai balasan kami ~ ~
Karena saya ingin menampilkan image tampan untuk besok semua orang, aku akan meninggalkan pertama ~ ~ ~ ^ ^
Jadi saya akan mengatur suasana hati saya dan mengantisipasi fanchants gemuruh besok
Bye-bye ~ ~ ~ ~ ~ ~

Tidak ada komentar:

Posting Komentar